Miláno 2009

Deň 2 – Miláno

28.7.2009

Dnes máme namierené na San Siro. Z hotela sa vydávame smerom na sever na zástavku metra Loreto. Po ceste prechádzame cez trh, kde si kupujeme na raňajky nejaké banány.
DSCF0838.JPG DSCF0840.JPG DSCF0841.JPG

Nastupujeme na metro a vezieme sa až na zástavku Lotto Fiera. Pýtame sa miestnych chalanov, ktorým smerom ísť. Vydávame sa po Viale Federico Caprilli a po nejakých desiatich minútach sa pred nami zjaví štadión.

DSCF0843.JPG DSCF0851.JPG DSCF0854.JPG DSCF0858.JPG

V jeho okolí sa poneviera zopár turistov, ktorí hľadajú vchod tak ich sledujeme. Štadión treba obísť na druhú stranu pred konečnú električiek. Zuzke sa na prehliadku nechce, tak ma zostáva čakať pred štadiónom. Ja sa zatiaľ ponevieram zopár minút v múzeu, kým prehliadka nezačne.

Zhromaždíme sa pred vchodom a dostávame nejaké pokyny. Presúvame sa na tribúnu, kde strávime asi 10 minút, zatiaľ čo sprievodkyňa rozpráva.

DSCF0879.JPG DSCF0882.JPG DSCF0885.JPG

Pozrieme sa ešte do šatne Interu a AC. V každej sme zopár minút a sprievodkyňa opäť rozpráva nejaké zaujímavosti (aj keď zjavne neaktuálne, keď v šatni AC ukazuje, na ktorej sedačke sedáva Ševčenko, ktorý už pár sezón v AC nie je).

DSCF0896.JPG DSCF0903.JPG

Vraciam sa za Zuzkou a opúšťame štadión. Pred štadiónom nastupujeme do električky a u vodiča zisťujeme, či náš celodenný lístok platí aj na električky. Vraj áno, tak si sadáme.

DSCF0918.JPG DSCF0922.JPG

Vystupujeme naslepo niekde v meste a zdravíme sa s vodičom električky. Ukázalo sa, že sme vystúpili pri kostole Santa Maria delle Grazie.

Vydávame sa ulicami nájsť najbližšiu zástavku metra. Prichádzame tam, kde sme včera už boli, teda ku Castello Sforzesco.

DSCF0941.JPG DSCF0945.JPG

Nastupujeme do metra a vezieme sa na Corso Buenos Aires.

DSCF0947.JPG DSCF0956.JPG

Začíname byť hladní a prejedení jedla z fast foodov, tak zapadneme do neďalekej indickej reštaurácie. Po výbornom jedle sa motáme ulicami neďaleko Corso Buenos Aires až natrafíme na supermarket a konečne si nakúpime nejaké pivo.

DSCF0964.JPG DSCF0965.JPG

K tomu dva tuniakové šaláty a sushi. Do hotela prichádzame niečo pred siedmou. Po pár pivách sa ideme večer prejsť, ale vzhľadom nato, že sme unavení, prechádzka nemá dlhé trvanie, vraciame sa späť a ideme spať.