Rumunsko, Moldavsko & Ukrajina 2008

Deň 14 – Užhorod a cesta domov

15.7.2008

Zobúdzame sa okolo desiatej, pobalíme a v hotelovej reštaurácií si dávame raňajko-obed. Boršč a špagety s kečupom a syrom.

DSCF4457.JPG DSCF4462.JPG

Za dažďa odchádzame na neďalekú autobusovú stanicu, kde si kupujeme lístky na najbližší autobus do Košíc, ktorý ide o pol štvrtej.

Stretávame Kanaďanky zo včera, idú tiež do Košíc. Za chvíľu už s nimi sedíme v staničnej kaviarni a konverzujeme o rôznych veciach. Navrhujeme im návštevu Bratislavy. Zvažujú to, ale ešte presne nevedia, či im to vyjde. O štvrť na 4 nastupujeme do autobusu a už o pár minút zastavujeme na hraniciach, ktoré po dôkladnej kontrole na slovenskej strane po takmer 2 hodinách opúšťame.

O siedmej už nášho času prichádzame do Košíc. Kanaďanky sa rozhodnú tu prespať, tak sa s nimi lúčime. My si to namierime do najbližšej pizzerie, kde sa poriadne najeme. Na vlakovej stanici si kupujeme časopisy a o 23:06 odchádzame vlakom do Bratislavy, kde prichádzame ráno o siedmej.