23.4.2014

Od momentu kúpenia leteniek opäť prešiel dlhý predlhý čas, kým sme sa dočkali tohto momentu – odchodu. Dnes už do práce nejdeme, pred večerným odletom o pol siedmej tak máme dosť času v kľude sa pobaliť a hádam aj na nič nezabudnúť. Autom sa odvezieme k martinskému cintorínu, kde ho odparkovávame a 61tkou ideme na letisko. Naposledy som z bratislavského letiska letel ešte pred jeho rekonštrukciou, tak hneď na úvod ničeo nové. Odovzdáme ruksaky, prejdeme kontrolou a onedlho už sedíme v lietadle smer Girona. Do lietadla nastupujeme medzi poslednými, tak nám letuška ponúkne miesta pri núdzovom východe, kde niekto byť musí. To znamená miesto na nohy navyše. win.V Španielsku pristávame po dvoch hodinách letu o pol deviatej večer a už sa začína stmievať.

IMAG0074IMGP0454.JPG IMGP0456.JPG

Kým si zoberieme batožinu a vyjdeme z letiska je už úplná tma. Pripojíme sa teda k skupine ľudí čakajúcich na autobus do mesta. Kupujeme si dva lístky po 16€ a chvíľu máme aj obavy, či sa do autobusu vôbec zmestíme, keďže daľší ide až o 22:45.

Naše obavy sa našťastie ukázali ako neopodstatnené a pár minút po pol desiatej už uháňame do Barcelony. Snažím sa spať, ale to sa mi bohužiaľ nedarí aj vďaka dvom premúdrelým slovenkám, ktoré si o dva rady ďalej rozhodli z jazdy urobiť hlasnú vyučovaciu hodinu angličtiny. Autobus nás vyhadzuje na Estació del Nord, odkiaľ to je pár metrov na stanicu Arc de Triomf. Tá slúži metru a zároveň aj vlakom a unavení tu robíme chybu a kupujeme si namiesto lístka na metro, ktoré nám ide až pred hostel, lístok na vlak na Plaça de Catalunya.

IMGP0463.JPG IMGP0466.JPG

Odtiaľ to je k hostelu Els Angels niečo ľahko cez kilometer, tak už si to odšlapeme po vlastných. Keď zbadáme malý nonstop supermarket prezieravo si kupujeme na raňajky – dve bagety a dvoch tuniakov, nech ráno nestrácame čas. Hostel nemá nontop recepciu, tak sa riadim inštrukciami, ktoré som dostal mailom – najprv sa pomocou kódu dostať do budovy, pomocou daľšieho do hostela a tu pomocou tretieho otvoriť kovovú skrinku, kde máme kľúč od izby. Všetko prebehne hladko a pred spaním si ešte dáme rýchlu sprchu.